Monday 21 November 2016

Breathe new life into old

Na pewno każdy z nas ma w szafie stare swetry, w których już dawno nie chodzi, ale niestety żal nam je wyrzucić. Ja mam na to sposób. Stare swetry przerabiam na poszewki na poduszki, które są idealną dekoracją na jesienno-zimowy okres. 

I'm sure that everyone has got old sweaters that they don't wear anymore but it's hard to throw them away. I have found a way to still keep them in use. I give sweaters a new life as a pillowcase. They are a great decoration for the autumn-winter season. 





4 comments:

  1. Ty jaki sztos pomysł 😱😇 nigdy bym na to nie wpadła ! Podziwiam za wyobraźnie. Jak widze jestes kreatywna to mi pomożesz 😂🙈 Mam problem bo w tym tygodniu muszę "uszyć ""zaprojektować" na drugiej osobie suknie ślubna. Nie ma byc to typowe szycie tylko połączone ze sobą materiały , przypięte tak aby to sie trzymało na modelce. Masz moze jakis pomysł hahah 🙈
    Zapraszam do siebie reginaboguckaaa.blogspot.com :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że pomysł Ci się spodobał. Pozdrawiam

      Delete
  2. Ekstra to wyszło. Ja jestem w trakcie szycia poszewek z różnych materiałów i jest to super pomysł. Najlepsza poszewka to ta szara ze splotami :D

    graybody.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł!! :) <3 Podoba mi się! Na pewno wykorzystam jeśli uda mi się rozstać z jakimś swetrem... :)

    ReplyDelete